Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Telefonisch onderzoek

Waarom telefonisch onderzoek?

Bij telefonisch onderzoek worden respondenten (consumenten, medewerkers, bedrijven etc.) telefonisch benaderd met een vragenlijst. AMA heeft een eigen in-home callcenter met getrainde medewerkers. Wij werken volledig in eigen beheer. Hierdoor kunnen wij de kwaliteit en effectiviteit van de telefonische contact continu monitoren. Telefonisch onderzoek wordt veelal ingezet voor klanttevredenheidsonderzoekenmedewerkerstevredenheidsonderzoekenQuickscans en imago / naamsbekendheidsonderzoeken. Afhankelijk van de doelgroep benaderen wij respondenten overdag of in de avonduren. Het onderzoek kan zowel eenmalig als periodiek worden uitgevoerd. Zo meten wij voor diverse opdrachtgevers maandelijks de klantcontacten.

Let wel: wij verkopen uw product niet, wij meten wat uw klanten of prospects van uw bedrijf vinden, welke behoeften er zijn en waar kansen of bedreigingen liggen. Mogelijke leads geven wij uiteraard aan u door. Er is, indien u dat op prijs stelt, gelegenheid om mee te luisteren met een aantal (pilot) gesprekken.

Telefonisch-onderzoek

Neem voor meer informatie contact met ons op om mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken.
Benieuwd naar alle onderzoeksmethoden? Neem dan een kijkje op onze onderzoek pagina!

Naast telefonisch onderzoek zijn wij onder andere ook gespecialiseerd in face-to-face onderzoek en online onderzoek.

Gerelateerde cases: