Bezoekersonderzoek

Wat kan een bezoekersonderzoek voor uw organisatie betekenen?

Bezoekersonderzoek geeft inzicht in de bezoekers van bijvoorbeeld een evenement, beurs, congres, winkel of een horecagelegenheid.
De mening van uw bezoekers is van grote waarde voor uw bedrijf. Zij geven inzichten in uw performance.

“Door inzicht in het bezoekersprofiel wordt u een succesvollere ondernemer”

U kunt hierbij denken aan de volgende vraagpunten:

  • Waar komt de klant vandaan? – Bereikcijfers
  • Hoe hebben ze u gevonden? – Communicatie effect
  • Wat is het oordeel van hun bezoek? – Totaal-beoordeling
  • Wat vinden ze van uw programma, inhoud, geleverde dienstverlening? – Aspect-beoordeling
  • Zouden ze uw bedrijf bij anderen aanbevelen? – Net Promotor Score
  • En wat zijn de verbeteringen en complimenten die de bezoeker u geeft? – Sterkte / Zwakte analyse

Een goed uitgevoerd bezoekersonderzoek gebeurt meestal on the spot, dus real-time, op uw locatie. Vaak door middel van face-to-face onderzoek. Omdat men dan in de beleving en sfeer is, is de beoordeling het meest betrouwbaar. Maar kan ook achteraf door middel van telefonisch onderzoek of online onderzoek worden aangevuld of uitgevoerd. Afhankelijk van het profiel van uw bezoekers adviseren wij u in de juiste methode voor het uitvoeren van een bezoekersonderzoek.

Bezoekersonderzoek laten uitvoeren?

Almere Marktonderzoek Advies denkt altijd met u mee! Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden voor uw organisatie.
Waarom marktonderzoek laten uitvoeren door Almere Marktonderzoek Advies? Bekijk al onze onderzoeksproducten en maak uw keuze!

 

Bezoekersonderzoek

Gerelateerde cases: