Onderzoeksmethodes

Onderstaand zijn een aantal van onze methodes van onderzoek beschreven, deze kunnen voor diverse onderzoeken worden ingezet en mogelijk worden gecombineerd. Samen met u kijken wij naar de juiste opties en mogelijkheden om uw onderzoek tot een succes te maken. Voor verschillende soorten marktonderzoek kunt u dus bij ons terecht!

Online onderzoek
Waarom online onderzoek? Online onderzoek biedt de mogelijkheid om op een relatief eenvoudige, snelle en kostenefficiënte…
Telefonisch onderzoek
Waarom telefonisch onderzoek? Bij telefonisch onderzoek worden respondenten (consumenten, medewerkers, bedrijven etc.) telefonisch benaderd met een…
Face-to-face onderzoek
Mondeling (face-to-face) onderzoek Face-to-face onderzoek is het on-the-spot bevragen van respondenten. Het betreft een één-op-één…
Schriftelijk onderzoek
Wanneer schriftelijk onderzoek? Schriftelijk onderzoek is nog steeds een zeer vaak gebruikte en efficiënte methode…
Desk research
Waarom desk research? Als er veel informatie beschikbaar is, is het niet per sé noodzakelijk…
Mystery shopping
Waarom een mystery shopping onderzoek? Om de mate van klantgericht handelen te controleren van uw medewerkers…
Respondentselectie
Waarom respondentselectie belangrijk is Bij sommige onderzoeken is het van belang om een hele specifieke…
Data-entry en codering
Data-entry Almere Marktonderzoek Advies kan de data-entry van uw onderzoeksresultaten verzorgen. Zo kunnen wij de…