Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Mystery shopping

Waarom een mystery shopping onderzoek?

Om de mate van klantgericht handelen te controleren van uw medewerkers of een locatie te beoordelen, kunnen we als mysteryshopper onaangekondigd uw ‘bedrijf’ bezoeken. Daarbij letten we bijvoorbeeld op het uitvoeren van instructies voor klantbenadering en klachtafhandeling. Ook kunnen we voor dit doel uw medewerkers telefonisch benaderen, mystery calls: bijvoorbeeld om de telefonische bereikbaarheid te checken, de kennis van uw helpdesk of de telefonische klachtafhandeling te meten.

Deze vorm van marktonderzoek willen wij ook benadrukken als ondersteunend middel voor uw medewerkers. Naast het klantgericht werken van uw medewerkers kan de mysteryshopper ook heel goed omstandigheden peilen. Het is te druk, er is een onderbezetting aan personeel of andere omstandigheden die de mysteryshopper als observant mee kan nemen in het onderzoek.

Wij zetten voor een mystery shopping onderzoek altijd mysteryshoppers in die passen binnen het profiel van de klanten van de opdrachtgever. AMA werkt alleen met mysteryshoppers die door onszelf zijn getraind.

Mystery-Shopping

Neem voor meer informatie contact met ons op om mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken.
Benieuwd naar alle onderzoeksmethoden? Neem dan een kijkje op onze onderzoek pagina!

AMA is ook gespecialiseerd in andere typen onderzoek, zoals: face-to-face onderzoektelefonisch onderzoek en online onderzoek.

Gerelateerde cases:

Mystery onderzoek franchiser
Waarom een Mystery Onderzoek? Een van onze opdrachtgevers die over diverse franchise vestigingen beschikt wilde…