Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Onderzoeksmethodes

Onderstaand zijn een aantal van onze methodes van onderzoek beschreven, deze kunnen voor diverse onderzoeken worden ingezet en mogelijk worden gecombineerd. Samen met u kijken wij naar de juiste opties en mogelijkheden om uw onderzoek tot een succes te maken. Voor verschillende soorten marktonderzoek kunt u dus bij ons terecht!

Online onderzoek
Waarom online onderzoek? Online onderzoek biedt de mogelijkheid om op een relatief eenvoudige, snelle en kostenefficiënte…
Telefonisch onderzoek
Waarom telefonisch onderzoek? Bij telefonisch onderzoek worden respondenten (consumenten, medewerkers, bedrijven etc.) telefonisch benaderd met een…
Face-to-face onderzoek
Mondeling (face-to-face) onderzoek Face-to-face onderzoek is het on-the-spot bevragen van respondenten. Het betreft een één-op-één…
Schriftelijk onderzoek
Wanneer schriftelijk onderzoek? Schriftelijk onderzoek is nog steeds een zeer vaak gebruikte en efficiënte methode…
Desk research
Waarom desk research? Als er veel informatie beschikbaar is, is het niet per sé noodzakelijk…
Mystery shopping
Waarom een mystery shopping onderzoek? Om de mate van klantgericht handelen te controleren van uw medewerkers…
Respondentselectie
Waarom respondentselectie belangrijk is Bij sommige onderzoeken is het van belang om een hele specifieke…
Data-entry en codering
Data-entry Almere Marktonderzoek Advies kan de data-entry van uw onderzoeksresultaten verzorgen. Zo kunnen wij de…