Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Bezoekersonderzoek

Wat kan een bezoekersonderzoek voor uw organisatie betekenen?

Bezoekersonderzoek geeft inzicht in de bezoekers van bijvoorbeeld een evenement, beurs, congres, winkel of een horecagelegenheid.
De mening van uw bezoekers is van grote waarde voor uw bedrijf. Zij geven inzichten in uw performance.

“Door inzicht in het bezoekersprofiel wordt u een succesvollere ondernemer”

U kunt hierbij denken aan de volgende vraagpunten:

  • Waar komt de klant vandaan? – Bereikcijfers
  • Hoe hebben ze u gevonden? – Communicatie effect
  • Wat is het oordeel van hun bezoek? – Totaal-beoordeling
  • Wat vinden ze van uw programma, inhoud, geleverde dienstverlening? – Aspect-beoordeling
  • Zouden ze uw bedrijf bij anderen aanbevelen? – Net Promotor Score
  • En wat zijn de verbeteringen en complimenten die de bezoeker u geeft? – Sterkte / Zwakte analyse

Een goed uitgevoerd bezoekersonderzoek gebeurt meestal on the spot, dus real-time, op uw locatie. Vaak door middel van face-to-face onderzoek. Omdat men dan in de beleving en sfeer is, is de beoordeling het meest betrouwbaar. Maar kan ook achteraf door middel van telefonisch onderzoek of online onderzoek worden aangevuld of uitgevoerd. Afhankelijk van het profiel van uw bezoekers adviseren wij u in de juiste methode voor het uitvoeren van een bezoekersonderzoek.

Bezoekersonderzoek laten uitvoeren?

Almere Marktonderzoek Advies denkt altijd met u mee! Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden voor uw organisatie.
Waarom marktonderzoek laten uitvoeren door Almere Marktonderzoek Advies? Bekijk al onze onderzoeksproducten en maak uw keuze!

 

Bezoekersonderzoek

Gerelateerde cases: