Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Medewerkers- tevredenheidsonderzoek

Wat kan medewerkerstevredenheidsonderzoek voor uw organisatie betekenen?

In de huidige aantrekkende economie zijn de medewerkers nog belangrijker voor het succes van uw organisatie. Zij hebben vaak het eerste contact met uw klanten en zijn daarmee het visitekaartje van uw organisatie. Het is belangrijk dat uw medewerkers uw visie, bedrijfscultuur en normen en waarden op de door u gewenste manier uitdragen. Medewerkers die zich gehoord en gewaardeerd voelen binnen een organisatie zullen dit van nature positief uitdragen.

Waarom medewerkerstevredenheidsonderzoek?

Door vooraf afspraken te maken en dit tussentijds objectief en neutraal te meten, blijft u altijd op de juiste koers. In alle lagen van uw organisatie werken specialisten, hun mening en ervaring helpen u in uw bedrijfsvoering. Door medewerkerstevredenheidsonderzoek geeft u uw medewerkers de kans om hun ervaringen en wensen (indien gewenst anoniem) met het management te delen.

“Een tevreden medewerker versterkt uw organisatie”

U kunt hierbij denken aan onderwerpen als:

  • Training en opleiding
  • Ervaringen op de werkvloer
  • Onderlinge samenwerking en collegialiteit
  • Interne communicatie
  • Veiligheid binnen de organisatie
  • Negatieve / positieve aspecten aan werkzaamheden
  • Belangrijkste verbeterpunten voor de organisatie

Een medewerkerstevredenheidsonderzoek kan door middel van single interviews; face-to-facetelefonisch, of een online / schriftelijke vragenlijst. Afhankelijk van de wensen en behoeften binnen de organisatie adviseren wij in de juiste methode.

Laat uw medewerkerstevredenheidsonderzoek aan AMA over!

Almere Marktonderzoek Advies denkt altijd met u mee! Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden voor uw organisatie.
Waarom marktonderzoek laten uitvoeren door Almere Marktonderzoek Advies? Bekijk al onze onderzoeksproducten en maak uw keuze!

 

Medewerkers- tevredenheidsonderzoek

Gerelateerde cases: